رویدادها آرشیو خبر ها
تکذیب سه جانبه ! چی داری میگی ؟ شوخی می کنی ؟

تکذیب سه جانبه ! چی داری میگی ؟ شوخی می کنی ؟

در این داستان هنوز یک "بله، واقعیت دارد"، از سوی افراد ذی نفع در این قضیه وجود ندارد، ما در مرز و بوم شایدها، فرضیه ها و گفته ها حرکت می کنیم.

مدتی است که گفته می شود که زندگیِ جیجی بوفون و آلنا سِرِدووا در بحران قرار دارد و برای وسعت دادن به این شایعه نام "ایلاریا دی امیکو" مطرح شده است. جداییِ او از "روکو اتیسانی"، پدرِ فرزند او، باعث شد که نام او مطرح شود. جدایی ای که ماه آگوست اتفاق افتاد، و اکنون روکو اتیسانی در حال گذراندن داستان عشق خود با آردیان بِنابنته است و مشکلی با این ندارد که همه از این موضوع مطلع شوند.

آخرین باری که زوجِ "دی آمیکو-اتیسانی"با هم دیده شدند بر می گردد به ماه جولای که در جشنی دوستانه در رم حضور داشتند. البته در این بین چند باری را به خاطر پیترو ( پسرشون ) با هم دیده شدند، حتی در همین هفته که با هم پیترو را به پارک برده بودند. احتمالاً این کار را برای خاموش کردن شعله ی شایعات کردند. همه از وضعیت جدید او مطلع هستند و این چیزی نیست که لازم باشد که آن را بالای برچم ها برد. تا جایی که ما توانستیم مطلع شویم، در انتهای ماه اکتبر میان همکاران او در اسکای این عبارت به راه می افتد: "ایلاریا عاشق شده است"، قلب او دوباره می تپد، برای چه کسی ؟

سرگرم کننده ترین سرگرمی،یعنی حدس زدن نام های احتمالی در نشریات به را می اُفتند.یک کسی در این بازی نام غیر محتملِ جی جی بوفون را مطرح می کند؛ چی داری میگی ؟ شوخی می کنی ؟

گفته می شود که رابطه ی او و بوفون از مصاحبه ی مطبوعاتیِ "onlus" ،"زندگی را دوست دارم"،دراُکتبرِ گذشته آغاز شد، جایی که بوفون و دامیکو برای رسمی کردن اعلام همکاری خود در آن حضور پیدا کردند.

عکس هایی از خنده هایی میان آن ها وجود دارد، اما واقعاً هیچ چیز خاصی دیده نمی شود که شک برانگیز باشد، واقعاً می خواهید باور کنید که همه چیز از آنجا شروع شده است؟

بعد از این شایعات اولین نفری که واکنش نشان داد آلنا سردووا بود، کسی که چند ماه پیش نیز در حمله به رسانه هایی که از وجود اختلاف میان او و بوفون حرف می زدند گفت: "اجازه نمیدم زندگیم را خراب کنید".

او اخیراً در توئیتر نوشت:

"می خواهم همه ی "دوستان"، روزنامه نگاران و دیگران را آرام کنم، آن هایی که با پا فشاری به من توصیه می کنند که به وکیل برناردینی مراجعه کنم":

"من هیچ نیازی به یک وکیل متخصص در قانونِ ازدواج ( وکیلِ طلاق ) ندارم، و اگر بیست سال دیگر وکیلی لازم داشتم خودم می دانم به چه کسی اعتماد کنم. امیدوارم که به روشنی برای "دوستان" توضیح داده باشم، یک بوس برای آن دوستان واقعی...".

و برای قوی تر کردن حرف خود در روز تولد بوفون به خوبی و با تعداد زیادی شکلک های عاشقانه و ضمیمه بودن عکسِ فرزندانش، تولد او را تبریک گفت.

سپس بوفون به این شایعات واکنش نشان می دهد:

" این زندگی خصوصی من است، اگر غیر از این بود اسم آن می شد"عمومی".

پس برای حالا می توان گفت که این شایعات رد شده هستند.

"تیم ترجمه انجمن یوونتوس"
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: